Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Asi jsem atypicky priklad, ale openspace mi nevadi, naopak se mi v nem pracuje lepe nez v zavrene kancelari, v te mam vzdy pocit, ze jsem odriznut a nevim co se deje... mam tedy sve misto, ale bylo by mi jedno kdyby ne. V dnesni dobe cloudu je mi uplne jedno, kde sedim...

0 2
možnosti

Je úsměvné, že mi tu řešíme openspace jako "módní záležitost" a v USA, kde to vzniklo už od toho 20 let ustupují. :-)

1 0
možnosti

Já mám velké antipatie ve velkých firmách nebo společnostech k oddělením typu Human resources alias oddělení lidských zdrojů. Tato oddělení jednak opravdu staví člověka na úroveň pouhého výrobního prostředku jako soustruh, vrtačka, krumpáč apod. bez nějaké empatie k zaměstnanci, ale také tato oddělení nejčastěji vedou lidé, kteří by se se svými schopnostmi pravděpodobně ani jinde neuchytili.

7 0
možnosti

Oddělení HR je v normálních firmách oddělení spravující smlouvy, dodatky, počítá mzdy, zadává inzeráty a má poradní hlas při přijímání nových zaměstnanců. Na to, jak bude zaměstnanec vnímán, má vliv jeho nadřízený. Ten má vždy mnohonásobně větší pravomoce než HR.

1 2
možnosti

ale open space je přeci americký vynález. Samostatné kanceláře jsou sovětský relikt ;-(

1 1
možnosti

Navíc open space je levnější...buďte rádi, že máte práci...;-D,,,dneska ji nemá halda vysokoškoláků ;-D

0 10
možnosti

"Moji zaměstnanci řeší složité úkoly a já jim chci vytvořit ideální podmínky." - pokud máte poněkud majetnické sklony "Moji zaměstnanci...;-D" už to naznačuje, že zrovna u Vás ty ideální podmínky asi mít nebudou.

1 25
možnosti

Pokud řeknete "mí přátelé", znamená to, že máte majetnické sklony? Vy jste mi ale logik...:-P

8 0
možnosti

J71i98ř24í 43R38o97d

16. 8. 2013 17:09

Já bych tento typ kanceláří zavedl do státních úřadů povinně. Ta masa úředníků, kteří odvedou málo práce za dost hodně peněz mě irituje. Jsem si jist, že pracovní morálka na různých ministerstvech, finančních, kontrolních úřadech je bídná. Tímto by se jejich výkonnost zvýšila a jistě by takovýchto úředníků nemuselo být tolik. Byl by to tedy  i důvod, aby ve státních úřadech nechtělo být zaměstnáno tolik lidí!!

3 7
možnosti

Ono už tak nějak patří k českému folklóru kopnout si do státní správy, jenže... Řadoví státní úředníci odvádějí práce hodně, naopak, v současné éře šetření všude možně a snižování stavů jsou často přetěžováni nad míru. Škoda, že jste si nepřečetl nějaké reportáže v tisku v dobách okolo zavádění centrálního registru vozidel anebo S-karet - to byl neuvěřitelný hukot a nápor, jaký museli na příslušných úřadech tamní zaměstnanci a jejich bezprostřední nadřízení zvládnout!

Něco jiného je ovšem to množství různých náměstků ministrů, "top manažerů" a všelijakých těch holek, co dřou jako koně, to jsou povětšinou neschopní vyžírkové, podržtašky/roztažnožky. Těch by opravdu nemuselo být tolik, nejraděj kdyby nebyli žádní. :-/

8 4
možnosti

umerne s poctem lidi v kancelari klesa ma produktivita.

7 0
možnosti

A stoupá počet příspěvků v diskusích :-)

0 0
možnosti

Zajímalo by me, kolik diskutujicich pracuje v open a kolik ma vlastni kancelar pripadne pracuje uplne jinde.

OPEN = PLUS

JINDE = MÍNUS

18 26
možnosti

Mě na open space vadí další věc. Máme kolem budovy terasu, kam chodí kuřáci. A pokaždé, když se někdo z té terasy vrátí, tak je pár minut cítit cigaretový odér.

11 1
možnosti

Tesat do kamene. Přesně z těchhle důvodů jsem z open-space firmy před pěti lety zdrhnul. Stačí dva bezohledná hlučná hovada. Z práce, na kterou je potřeba se soustředit, udělají takovýhle lidé peklo

A světe div se, po čtyřech letech se firma složila. Vývoj nešel, tak jak měl.....

26 0
možnosti

Jen jestli to jeste nebyly nasledky vasi prace ;-D

0 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS