Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

to je zajímavé, že zatím nikdo nepopsal na nějakém případu, jak jsme se od změny zákona stali rukojmími těch údajně zločinných operátorů.

Já jsem napřiklad u Vodafone už asi 11 let a mohu od nich ze dne na den odejít k jinému operátorovi. Zaplatit budu muset jen smluvně sepsané minimální plnění, ke kterému jsem se smluvně zavázal. Vodafone nikdy v minulosti neměnil své stávající tarify. Vždy přišel s novými a staré ponechal. Nevím, jak to dělají jiní operátoři, ale pochybuji, že postupují jinak.

Takže mohl by mi někdo uvést příklad, kdy byl zákazník operátorem poškozen díky dodatečným změnám?

0 0
možnosti
Foto

I15v15a75n 84M43a73r31e20k

16. 10. 2014 18:41

No tak mně konkretně před časem operátor uprostřed dvouleté smlouvy změnil tarif pro mezinárodní SMS zprávy které původně stály 1.70 czk na 4.20 czk. bez jakéhokoli upozornění. Zjistil jsem to až z výpisu na konci měsíce. Na dotaz operátorovi jak je něco takového možné mi milá paní sdělila že jen "vyrovnali" tarif z okolními státy  8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 172
  • Celková karma 19,27
  • Průměrná čtenost 4181x
RNDr. Evžen Korec, CSc. (* 1956)

Vystudovaný biolog, spoluautor 11 patentů v oblasti molekulární biologie a genetiky. Z původní kariéry vědce však zamířil k podnikání. Dnes je generálním ředitelem a majitelem developerské společnosti EKOSPOL, jednoho z největších stavitelů bytů v České republice. Je autorem publikace mapující zajímavosti o pozemcích ve světě i v ČR Pozemky ukrývají poklady, unikátního průvodce koupí bytu, Koupě bytu pod lupou a úspěšné knihy o investování do nemovitostí Co je v domě, není pro mě! V roce 2015 se stal ředitelem a majitelem ZOO Tábor, která se zaměřuje na ochranu ohrožených druhů zvířat. O jedinečném příběhu znovuotevření ZOO Tábor vypráví jeho kniha Jak jsem zachránil ZOO v Táboře. Dále je spoluauterm knih Noční život v ZOO Tábor a Jak prodloužit život vašeho psa. Je obdivovatelem Henryho Forda. Má manželku a syna. Evžen Korec je velkým milovníkem zvířat, přírody, inteligentního humoru a smaženice.