Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krasne jste to napsal. Take tyto rozhodnuti nechapu. Oresne jak pisete, proste v nejhorsim zvirata odchytit a vypustit jinde, odstrely zasadne naschvaluji

0 0
možnosti

P54e19t86r 98B38ü85r43g95e12r

20. 7. 2016 10:42

Myslím, že chápu, co chtěl autor říci, ale nejde mi úplně ztotožnit se s tímto názorem.

Určitě nezabiju - jen tak pro zábavu - sršně, netopýra, užovku či zmiji v lese, resp venku v přírodě. Ale když mi vlezou do obýváku?

V článku píše, že jde o pátý případ - za 15 let. Vlastně mi není jasné, zda je to opravdu hodně nebo málo?

Určitě je ale dobře, že jsou mezi námi lidé uvažující tak, jako autor. (Bez ironie)

0 0
možnosti

J71a54r69a 25R76a78n13k

20. 7. 2016 22:50

Jednim z tech lidi jsem ja, prave ledni medvedi jsou nejvetsi atrakci v Churchill Ca., proto nechapu snahu Islandanu si zadneho nenechat, proboha - uz jen pro tu vytrvalost s jakou se tam dostal. Necim mi to pripomina The Donald a jeho syny, kteri se na netu chlubi zastrelenym slonem, lvem a dalsimiRv

KarmaR^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS