Diskuse

Stavebnictví dál hledá své dno, nový zákon rychlou změnu k lepšímu nepřinese

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J98a33n 49H68r52u83z85a

6. 4. 2017 15:02

Účelem novely také nebyla snaha něco zlepšit pro ovčany nebo developery. Vláda si řeší vlastní bolístky a to státní nebo obecní stavby, kde profesionální vyděrači znalí práva parazitují na právní i technické nemohoucnosti úředníka SÚ, stavebníka a jeho projektanta. Tak se jim snaží ty odvolávačky koncentrovat do jednoho procesu. My ostatní si nijak nepolepšíme a Vy jako developer naopak pohoršíte.

0 0
možnosti
Foto

Já si snad trochu polepším a můj plot, který drží už jen silou vůle, snad budu moct vyměnit, i když sousedí se silnicí, která patří kraji. Původně jsem plánovala, že plot prostě nechám spadnout a pak se uvidí, jak moc bude kraj vstřícný a podepíše mi souhlas s rozhodnutím. Teď to vypadá, že si vlastní plot, za své vlastní několikrát zdaněné peníze, můžu postavit i bez dvacetiosmi razítek a padesáti podpisů. Už nebudu muset na úřad, tam žmoulat čepici a poníženě žádat o schválení v předklonu. Týrat se nejistotou, že sice mám na nový plot našetřeno, ale rozhodující slovo má nezúčastněný úředník. Tak snad, ale třeba se pletu.

0 0
možnosti