Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Cítím se jako evropan, ale to čeho se dopouští poslední léta lídři EU z toho je mě nevolno. Je to hnus a toto je jen další ukázka dvojího metru.

11 0
možnosti
PS

Ridic (zamestnanec ceske firmy), ktery nalozi zbozi u nas a odveze jej do Francie nebo z Francie k nam muze pobirat mzdu jakkoliv nizkou a nikdo ho nebude postihovat za to, ze nepobira minimalni mzdu dle francouzskych zakonu."Problem" nastane az tehdy pokud se ceska firma rozhodne provozovat autodopravu mimo uemi CR, napriklad jen prepravovat zbozi ve Francii z bodu A do bodu B. Slovo problem jsem do uvozovek dal zamerne nebot nevidim nic spatneho na povinnosti dodrzovat mistni legislativu vcetne minimalni mzdy.

5 3
možnosti
Foto

Proč má ale platit pokutu řidič? Pokutu za to, že má nízkou mzdu?

4 0
možnosti
MT

Chapu ze Francie ma obavy, ze jejich ridici prichazi o praci kvuli levnejsim ridicum z vychodu.

My bychom pro zmenu zase mohli odmitnout anebo pokutovat vesktere zbozi dotovane francouzkou vladou, hlavne co se tyka potravin, ktere znicily nas potravinarsky prumysl. A vystavit v cestine (ověřovatelne) potvrzeni ze tyto nebyly dotovane.

Teda kdybychom (alespon jednou v historii) meli vladu a ne ty šaškovaci panaky a klauny, kteri se nezmuzou na nic. Ani na verbalni kritiku.

17 0
možnosti
PS

P28e79t48r 47S65k47á43c36e96l

17. 10. 2016 21:50

A kdo a jak bude pokutovat viníky za zbourání funkčních firem u nás?

DoEU se hrnou státy podobně jako my v roce 2003 - ceniči zubůtehdy objížděli ČR a slibovali padání pečených kuřat do úst.Místo toho u nás padají cukrovary a další objekty, viz cukrovarHrochův Týnec:

http://zvedavec.org/komentare/2010/03/3584-zanik-cukrovaru-v-hrochove-tynci.htm

Nejsmutnějšíobrázek je nakonec, vydržte a poučte se, zda tohle chceme!?

Bylijsme před EU, budeme i po ní, věřte si. Viz I.republika, zlatá,suverénní...

2 0
možnosti
VK

Čeští řídiči jsou hlavně známí tím, že pobírají českou minimální mzdu, kvůli daním, a ostatní berou bokem. To by mělo vadit hlavně nám, co daně platíme.

0 8
možnosti
TH

Blbost, neberou nic bokem. To jsou diety. Nepomlouvejte, když o tom nic nevíte.

10 0
možnosti
Foto

Ono je zrovna tohle dost složitý problém, na jehož počátku stojí vlastně zaměstnávání na černo. Zákazník si ve Francii objedná transit zboží a vzhledem k cenové hladině sáhne po východní Evropě, protože jsou u nás výrazně levnější řidič, a daná firma následně nemusí odvádět daně ani pojištění ve Francii ale běžně v Čechách. V Německu neexistuje možnost, jak od českých firem vybrat silniční daň, kterou platí každý Němec s autem, přestože tamní dálniční síť využívají k podnikání. Tím jim totálně klesnou náklady oproti firmám ve Francii nebo Německu, které to řeší tímto způsobem, aby aspoň nějak dorovnaly rozdíly v nákladech.

Není to sice úplně elegantní řešení, ale svou logiku to má. Speciálně u dopravy je totiž značný problém skutečně oddělit "tranzitní" a "cílovou zemi" bez nějakého jednotného registru kamionů, díky čemuž vám kterýkoliv řidič může říci, že danou cestu zemí jenom projíždí a zboží ve skutečnosti veze k sousedům....

2 2
možnosti
TH

I v rámci Schengenu musí mít řidič vezoucí zboží papíry k jeho původu a cíli. Takže není problém rozliš tranzit od vnitra.

1 0
možnosti
JL

Proletář dostal pokutu za to, že je příliš vykořisťován? To nemá chybu.

16 0
možnosti
MT

Ze pry ma tak maly plat, tak at' ho ma jeste mensi. Pokuta za nizky plat. Typicky nenazrany stat, strana a vlada Francie. Ale nelegalni migranti kteri chodi sem a tam jako bykove palice a sem tam udelaji rioty, vypali ulice, auta, a vyrabuji a znici obchody jim jaksi nevadi...

8 0
možnosti
Foto

J85a80n 89H52i34n35k

11. 10. 2016 16:01

Francouzský dovozce zemědělských produktů do Česka by měl na hranicích předložit česky psané potvrzení od francouzských úřadů, že producenti nedostali dotace vyšší, než maximální dotace vyplácené zemědělcům za stejné produkty v ČR.

24 0
možnosti
SN

:-)......Jane, o tom ani muk! Ti berou dvojnásobné dotace a jsou vysmátí ! R^

1 0
možnosti

Takže EU rozdělila řidiče na ty, co smějí do Francie (Německa a pod) a na ty ostatní. Protože český řidič, který bude pobírat francouzskou minimální mzdu v Česku sotva najde práci. Já vím, že kamioňáci berou opravdu mizernou mzdu, protože se mlčky předpokládá, že si k tomu přidají diety. Ale řešit to takhle, to mi přijde dost blbé. Asi stejně, jako zakázat prodej o svátcích, aby chudinky prodavačky mohly být doma. Jenže jsem se dozvěděl, že o ty sváteční směny je dost zájem, protože ty chudinky potřebují hlavně peníze. No a ti řidiči? Práce je to blbá, blbě placená ale na trhu práce je o ni i tak zájem, jinak by to nikdo nedělal. No a zakládající státy EU si měly rozmyslet, jestli nás chtějí do EU, i když jim budeme konkurovat cenou.

10 0
možnosti
EH

Hlavně je to práce více méně zbytečná, protože stejné zboží se vozí tam a zpátky, neexistuje žádná logika ani distribuční síť.

Příklad - objednám si notebook z Alzy. Máme tu cestu: čína --> evropský sklad --> distributor v Ostravě --> Alza v Praze --> uživatel v Ostravě.

2 0
možnosti
PB

... tak to ešče neviděli potvrzení vod českejch turistů - důchodců,- to by mrkaliVEU?!

3 0
možnosti
EH

Jen tak mimochodem, kolik francouzských potravin se u nás prodává? Já vidím jenom samé Polsko. Nemyslím si, že máme čím Frantíky trestat. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 172
  • Celková karma 19,27
  • Průměrná čtenost 4181x
RNDr. Evžen Korec, CSc. (* 1956)

Vystudovaný biolog, spoluautor 11 patentů v oblasti molekulární biologie a genetiky. Z původní kariéry vědce však zamířil k podnikání. Dnes je generálním ředitelem a majitelem developerské společnosti EKOSPOL, jednoho z největších stavitelů bytů v České republice. Je autorem publikace mapující zajímavosti o pozemcích ve světě i v ČR Pozemky ukrývají poklady, unikátního průvodce koupí bytu, Koupě bytu pod lupou a úspěšné knihy o investování do nemovitostí Co je v domě, není pro mě! V roce 2015 se stal ředitelem a majitelem ZOO Tábor, která se zaměřuje na ochranu ohrožených druhů zvířat. O jedinečném příběhu znovuotevření ZOO Tábor vypráví jeho kniha Jak jsem zachránil ZOO v Táboře. Dále je spoluauterm knih Noční život v ZOO Tábor a Jak prodloužit život vašeho psa. Je obdivovatelem Henryho Forda. Má manželku a syna. Evžen Korec je velkým milovníkem zvířat, přírody, inteligentního humoru a smaženice.