Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J43a88n 76R13á89ž

8. 12. 2017 15:27

Uvažuji o stavbě jednoduché, mezinárodně certifikované biologické domácí ČOV, jejíž výrobce garantuje kvalitu odpadní vody shodnou s kvalitou běžné říční vody a to v souladu s normami EU i vyhláškou Minsterstva. Při první konzultaci u dodavatele jsem se dověděl, že bez odborného poradce na stavební řízení u vodních děl(!!) se to neobejde a i tak musím počítat s velmi dlouhou dobou i složitostí povolovacího řízení.

Zeptal jsem se preventivně na stavebním úřadě magistrátu města, kde bydlím a dostal jsem celkem jednoduchý návod jak postupovat, zaradoval jsem se. Pro jistotu jsem se zeptal na totéž na stavebním úřadě obce, kde si ČOV chci u chaty zbudovat a dostal jsem úplně jiný návod na postup, značně složitější, vyžadující velké náklady a množství povolení od údajně stavbou dotčených osob a organizací. Načež jsem se vydal pro poučení na Krajský úřad, kde jsem ale po půl hodině diskuze s příslušným referenetem dospěl k názoru, že je lepší se o povolení stavby domácí ČOV ani nepokoušet protože povolovací postup je zřejmě svou komplikovaností shodný se stavbou velké přehrady, neb je dle něj potřeba množství různých posudků odborně způsobilých osob a vyjádření souhlasu se stavbou různých orgánů.

A to se jedná o naprostou banalitu. Copak asi za martirium musí postoupit stavebník složitější stavby, si ani neumím představit.

1 0
možnosti

Stavební zákon, novely - Na to můžeme být právem hrdi ! Zde opět Yetti, pro změnu je dobře viděn, ale zase ulapit a ochočit se nedá ! Máme prachy - zase nemáme povolení - máme povolení - zase máme Děti země ! Už máme všechno - zase nemáme nic , zase je to staré ! ... Rarita - šup s novelou novely ! ... :-)

0 0
možnosti

A39d78a75m 85M76a56l38ý

8. 12. 2017 9:21

Tak máme zbrusu novou novelu stavebního zákona. A žádné převratné novinky nebo, nedej bože, zjednodušení v něm nehledejme. :-/

Takže příležitost něco změnit byla právě promarněna.

0 0
možnosti
  • Počet článků 172
  • Celková karma 19,05
  • Průměrná čtenost 4181x
RNDr. Evžen Korec, CSc. (* 1956)

Vystudovaný biolog, spoluautor 11 patentů v oblasti molekulární biologie a genetiky. Z původní kariéry vědce však zamířil k podnikání. Dnes je generálním ředitelem a majitelem developerské společnosti EKOSPOL, jednoho z největších stavitelů bytů v České republice. Je autorem publikace mapující zajímavosti o pozemcích ve světě i v ČR Pozemky ukrývají poklady, unikátního průvodce koupí bytu, Koupě bytu pod lupou a úspěšné knihy o investování do nemovitostí Co je v domě, není pro mě! V roce 2015 se stal ředitelem a majitelem ZOO Tábor, která se zaměřuje na ochranu ohrožených druhů zvířat. O jedinečném příběhu znovuotevření ZOO Tábor vypráví jeho kniha Jak jsem zachránil ZOO v Táboře. Dále je spoluauterm knih Noční život v ZOO Tábor a Jak prodloužit život vašeho psa. Je obdivovatelem Henryho Forda. Má manželku a syna. Evžen Korec je velkým milovníkem zvířat, přírody, inteligentního humoru a smaženice.