Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Moji zaměstnanci řeší složité úkoly a já jim chci vytvořit ideální podmínky." - pokud máte poněkud majetnické sklony "Moji zaměstnanci...;-D" už to naznačuje, že zrovna u Vás ty ideální podmínky asi mít nebudou.

1 25
možnosti

Pokud řeknete "mí přátelé", znamená to, že máte majetnické sklony? Vy jste mi ale logik...:-P

8 0
možnosti

nějak Vám uniklo, že u přátel se jedná o reciproční vztah, bez zdůraznění nějaké nadřazenosti - ale trošku se Vám pokusím ještě napovědět - podobně blbě totiž působí, když třeba bavič v plném sále utrousí - a nyní můj další host... - jistě je to věcně správně, ale -náš další host - by působilo mnohem skromněji, nenamistrovaně a nakonec i přesněji - ale klid, možná se úplně mýlím;-D

0 9
možnosti
PF

No vidíte, a já to chápu naprosto opačně - "moji zaměstnanci" pro mě znamená větší vztah k zaměstnancům než "zaměstnanci mojí firmy".

9 0
možnosti
VA

...Moji zaměstnanci...  Nějak mě nenapadá jak to říc jinak, aby to bylo srozumitelné.

4 0
možnosti

úplně stačí naši zaměstnanci, prostě jeden tým:-)

0 5
možnosti
VA

Pokud ovšem jste jediný majitel firmy a máte tam zaměstance, tak je to nepřesné. Takže pokud ten člověk toto řekne a ví se, že je majitel firmy strhne se naprosto zbytečné vysvětlování. Pokud je spolumajitel, je to možné tak říc.

6 0
možnosti
  • Počet článků 172
  • Celková karma 19,27
  • Průměrná čtenost 4181x
RNDr. Evžen Korec, CSc. (* 1956)

Vystudovaný biolog, spoluautor 11 patentů v oblasti molekulární biologie a genetiky. Z původní kariéry vědce však zamířil k podnikání. Dnes je generálním ředitelem a majitelem developerské společnosti EKOSPOL, jednoho z největších stavitelů bytů v České republice. Je autorem publikace mapující zajímavosti o pozemcích ve světě i v ČR Pozemky ukrývají poklady, unikátního průvodce koupí bytu, Koupě bytu pod lupou a úspěšné knihy o investování do nemovitostí Co je v domě, není pro mě! V roce 2015 se stal ředitelem a majitelem ZOO Tábor, která se zaměřuje na ochranu ohrožených druhů zvířat. O jedinečném příběhu znovuotevření ZOO Tábor vypráví jeho kniha Jak jsem zachránil ZOO v Táboře. Dále je spoluauterm knih Noční život v ZOO Tábor a Jak prodloužit život vašeho psa. Je obdivovatelem Henryho Forda. Má manželku a syna. Evžen Korec je velkým milovníkem zvířat, přírody, inteligentního humoru a smaženice.