Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

autor odvodil z toho, že nepřádá team building-y to, že firma Ekospol je špičková. Myslím, že právě takoví lidé potřebují tým byldyngy jako sůl

1 5
možnosti
DD

Autora jste vůbec nepochopil. Autor je úspěšný šéf úspěšné firmy a, podle mně zcela oprávněně, považuje tyhle šaškárny za zbytečné a otravující řadu lidí ve firmách. Já s ním souhlasím. Profesionálové, kteří se tím živí, jsou v podstatě prodavači deště a stojí firmy zbytečně vynaložené náklady.

8 0
možnosti
LS

pro mě bylo už utrpením na základce jezdit na lyžák a různé tyhlencty, nerada se družím, nerada se ztrapňuji divnými hrami, nerada se tvářím, že všechny kolem miluju a strašně ráda s nimi trávím čas...v práci mi říct, že musím na tenhlencten nesmysl, raději podám výpověď a budu okusovat zdi...

13 0
možnosti

Jsem introvert, abstinent a sólistka a teambuilding považuju za kratší variantu koncentračního tábora.

12 0
možnosti
LN

S Váma musí bejt radost pracovat.

1 5
možnosti
LN

Asi záleží na tom, jak je jednotlivý týmbildynk pojat a kdo ho organizuje.

2 0
možnosti
MB

Autor pravdepodobne nikdy nezažil ani normálny teambuilding, ale presne vie, ako sa pri tom cítia zamestnanci. A to, že má v týme len samé individuality, tomu sa musím smiať ešte teraz.

4 7
možnosti
VK

Když jsem nastoupil do svého prvního zaměstnání v USA, tak po 14 dnech, ve čtvrtek před polednem se kolegove začali balit a se slovy máme meeting mne vyzvali abych je následoval. Otráveně jsem poslechl a šel do přízemi, kde na nás čekal společný oběd, doprovázený poměrně nudnou hudbou a ještě nudnějším proslovem šéfa. Po obědě jsem myslel že je konec, jenže omyl. Všichni jsme byli vyvedení na hřiště před budovou a tam usazení do kruhu. To už se mi hodně nelíbilo a docela jsem vyletěl zlostí, když poté, co se tam kolegové z různých pozic vykecávali, oslovil šéf mne a že  působím uzavřeně a že se mám otevřit okolí a že všichni jsme jeden team a toto je teambuilding a tak mam říct co se mi honí hlavou. A všichni kolem se usmívali, povinně a ujišťovali mne jak jsou pro mne důležití. Vyskočil jsem ze země a se slovy že na tyto pitomosti nemám čas jsem se vrátil ke své práci. Jenže  ouha. Za hodinu telefon a směr kobereček u šéfa. Snažil se na mne otcovsky působit, opět se slovy že jsme team a to slovo team opakoval snad v každé větě. Tak jsem mu řekl, že tohle jsou přesně bolševické manýry, před kterými jsem utekl z Československa a rozhodně se jím nehodlám podvolit v USA. Nepochopil a já neustoupil a následující tři měsíce jsem tuto šaškárnu bojkotoval. K nelibosti kolegu ale s uklidňujícím vědomím ,že jsem na tomto místě jen velmi dočasně.

Ano, pane autore, máte naprostou pravdu v tom, že teambuilding je obdoba dřívějších BSP ale je to ještě horčí. V rámci oněch brigád se zaměstnanec mohl poctivě ožrat a pak to vyspat. Teambuilding ovšem zasahuje mnohem hlouběji do soukromí každého pracovnika.

21 0
možnosti
MB

No, ja byť na mieste šéfa, tak vás v skúšobnej dobe prepustím hneď na hodinu. Tímto ste ukázal, že odmietate rešpektovať šéfa ako autoritu, odmietate dodržiavať pravdilá, že nemienite byť loajálny voči firme. A že si chcete robiť veci po svojom. typická známka rebelov a ľudí, ktorí neuznávajú autority. Primomínate mi Hawkeyho Pearcea z MASH, až pokiaľ sa na jeden deň stal šéfom celej jednotky, aby videl, aké to je, keď si ľudia začnú robiť veci po svojom.

3 15
možnosti
TP

Souhlasím s autorem, ale dodám k tomu jednu věc. Zajímá to v dnešní době ještě někoho? Kolik z nás introvertů má to štěstí na příjemné lidi kolem sebe kteří respektují to, že jsme v mnohých věcech úplně jiní? :-/

3 0
možnosti

Dříve měli teambuildingy skutečný dopad, protože lidé ještě až tak moc nevěděli vo co go a skutečně je to něco naučilo. Teď už to všichni vědí a je to na pytel.

Co se setkání lidí týče, možná to pár introvertů naštve, nicméně pro většinu lidí je to přínosné, protože potkají lidi z jiných oddělení, utuží se vztahy a odstraní komunikační bariéry. Ne vždy, ne všude, ale docela to funguje.

Mimochodem, je docela velký problém lidí, že si neumějí hrát. Obvykle lidé jdou do práce, pak domů, hrají si chvíli s dětmi, sednou před televizi, jdou spát, ráno vstanou do práce, pak domů, chvíli si hrají s dětmi, ... . Pak jsou kupodivu na podobných akcích zaražení, protože mají svou rutinu, svou důstojnost, ... a ztratili schopnost si hrát. Aby tohle někdo dokázal v lidech vzbudit, musel by to být skutečně odborník, ne holka z kanclu která si přečetla příručku o deseti stránkách.

5 8
možnosti
TP

Někdo si hraje tak, že se neustále vzdělává, učí se nové věci a každý posun ku předu mu přináší uspokojení. Někdo má potřebu se vcítit do malého dítěte a snaží se přesvědčit své okolí, že musí být jako oni.

5 0
možnosti
EK

náš šéf uspořádal teambuilding v jeskyni, která není běžně volně přístupná.

overaly a tak. cestou tam vtipkoval, bývalý voják, kolik procent bude povolených ztrát.

pak se nám šprajcl v jedné úzké škvíře. on jediný byl poněkud ... prostorově výrazný.

4 1
možnosti
Foto

Teambuilding je podobně smysluplná aktivita, jako kdyby se námořníci na zaoceánské lodi dohodli, že se sejdou na zadní palubě, tam se jeden druhém začali navzájem představovat a povídat si o svých zálibách.

8 0
možnosti
PK

Já myslel, že začnou zkoušet, jestli se loď nakloní dozadu :-)

2 0
možnosti
OU
  • Počet článků 172
  • Celková karma 19,27
  • Průměrná čtenost 4181x
RNDr. Evžen Korec, CSc. (* 1956)

Vystudovaný biolog, spoluautor 11 patentů v oblasti molekulární biologie a genetiky. Z původní kariéry vědce však zamířil k podnikání. Dnes je generálním ředitelem a majitelem developerské společnosti EKOSPOL, jednoho z největších stavitelů bytů v České republice. Je autorem publikace mapující zajímavosti o pozemcích ve světě i v ČR Pozemky ukrývají poklady, unikátního průvodce koupí bytu, Koupě bytu pod lupou a úspěšné knihy o investování do nemovitostí Co je v domě, není pro mě! V roce 2015 se stal ředitelem a majitelem ZOO Tábor, která se zaměřuje na ochranu ohrožených druhů zvířat. O jedinečném příběhu znovuotevření ZOO Tábor vypráví jeho kniha Jak jsem zachránil ZOO v Táboře. Dále je spoluauterm knih Noční život v ZOO Tábor a Jak prodloužit život vašeho psa. Je obdivovatelem Henryho Forda. Má manželku a syna. Evžen Korec je velkým milovníkem zvířat, přírody, inteligentního humoru a smaženice.