Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale jo. Je dobré poznat zaměstnance a kolegy i jinak než v práci, zjistit kdo jak si dokáže poradit a kdo se jen veze na kolektivním úspěchu. Ono záleží na tom JAK to provedete. Že je to většinou jen modní záležitost a ne nějaká potřeba práce s lidmi a podle toho to pak taky většinou vypadá, je smutný fakt.

2 3
možnosti
Foto

My to mu tedy říkali teambuild, ale nedokáži zodpovědět proč. Nicméně jsme se hezky opili, nahatě se vykoupali a i ty organizované ptákoviny s nadhledem přežili. Nelze to prostě brát příliš vážně.

Podle mě to s BSP nemá absolutně co dělat.

1 1
možnosti
PP

P12e15t90r 97P84a91c93k16a

5. 9. 2013 14:35

Podle mne se tyto teambuildingy dělí na dva typy.

Při prvním typu se koná aktivita opravdu zaměřená na spolupráci v týmu. To má podle mne smysl (může jít i o lov mamuta). Jde o to poznat kdo v kolektivu je připraven vzít na sebe vůdčí roli, kdo je kreativní a kdo jen plní to co ostatní rozhodnou. Zaměstnanci se přece jen dostanou k poznatkům jak spolupracovat a na koho se lze spolehnout.

U druhého typu je cílem vytáhnout člověka z jeho komfortní zóny. Úkoly jsou často i nedůstojné. Tady se sice zjistí, kdo jak reaguje v extrémní situaci. Chybí tu ale praktické využití. Přece nechceme aby se zaměstnanci i při své běžné pracovní činnosti cítili nepříjemně.

2 4
možnosti

S první částí lze souhlasit jen tehdy, jestli slečny z hr následně se získanými poznatky pracují. A to se asi většinou neděje.

Můj jediný skvělý tb byl, když jsme zůstali pohromadě tak, jak spolu děláme, a úkoly byly DOBROVOLNÉ. Sama jsem se divila, kolik se nás zúčastnilo. Úkoly byly zajímavé - a spíše individuální.

0 0
možnosti
MT

R^ Jednou větou, je to silový nástroj na vynucení poslušnosti. Introvertova noční můra. Brr.

21 1
možnosti
FV

Jsem extrovert, ale tohle je pro mne noční můrou též :-/ Nemám nic proti tomu jít se pobavit s lidmi s kterými je mi dobře i kdyby to byli (někteří) kolegové. Ovšem dobrovolně a na základě vzájemné domluvy. Ale proč bych měl svůj volný čas povinně (už to samo o sobě mne odrazuje) trávit s lidmi s kterými nechci? Osobně mne neoslovují ani různé firemní večírky nebo oslavy. S těmi lidmi se vídám denně v práci a nevidím jediný důvod, proč bych s nimi měl trávit i svůj volný čas. Do ložnice si je také neberu.

13 0
možnosti
JF

J89a27n 95F53r41o48l96í43k

5. 9. 2013 14:10

Autor mě mluví přímo ze srdce. Když naše firma změnila štít (s.p. na a.s,.) a majitele čekal jsem příslovečný německý pořádek a kvalitní organizaci. Místo toho jsem si prošel řadou módních brainstormingů a teambuildingů s efekty zde dobře popsanými.

6 0
možnosti
JD

jediný smysluplný teambulding je ten, který si zaměstnanci zorganizují někde sami v hospodě

19 0
možnosti
PP

P32e67t94r 59P88a54c51k21a

5. 9. 2013 14:37

a zaměstnavatel to jen zatáhne.

6 0
možnosti
  • Počet článků 172
  • Celková karma 19,27
  • Průměrná čtenost 4181x
RNDr. Evžen Korec, CSc. (* 1956)

Vystudovaný biolog, spoluautor 11 patentů v oblasti molekulární biologie a genetiky. Z původní kariéry vědce však zamířil k podnikání. Dnes je generálním ředitelem a majitelem developerské společnosti EKOSPOL, jednoho z největších stavitelů bytů v České republice. Je autorem publikace mapující zajímavosti o pozemcích ve světě i v ČR Pozemky ukrývají poklady, unikátního průvodce koupí bytu, Koupě bytu pod lupou a úspěšné knihy o investování do nemovitostí Co je v domě, není pro mě! V roce 2015 se stal ředitelem a majitelem ZOO Tábor, která se zaměřuje na ochranu ohrožených druhů zvířat. O jedinečném příběhu znovuotevření ZOO Tábor vypráví jeho kniha Jak jsem zachránil ZOO v Táboře. Dále je spoluauterm knih Noční život v ZOO Tábor a Jak prodloužit život vašeho psa. Je obdivovatelem Henryho Forda. Má manželku a syna. Evžen Korec je velkým milovníkem zvířat, přírody, inteligentního humoru a smaženice.